دانلود فیلم بسیار زیبا از کار با گوشی HTC sensation برای کاربرا عزیز. فیلم(1)
 
دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید

با سلام خدمت دوستان عزیز. همان طوری که قولشو داده بوده بودم بلاخاره یک فیلم از کار کردن با گوشی فوق العاده htc sensation براتون گذاشتم که خیلی جذاب و دوست داشتنی است. کیفیت این فیلم خیلی خوب است و با فرمت flv میباشد. حجم این فیلم آپلود شده حدود 25 مگابایت میباشد و مدت زمان آن نیز 7 دقیقه میباشد. پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان این فیلم دوست داشتنی را از دست ندید چون خیلی قشنگ است. به زودی یک فیلم بسیار زیبا و با کیفیت بالا از مقایسه 3 گوشی با هم براتون میذاریم. اسم گوشیها عبارتند از: htc sensation-samsung galaxy s-apple iphone4 . به زودی این فیلم که مقایسه بین این 3 گوشی را هنگام کار کردن نشان میدهد را براتون میذاریم. هم اکنون میتوانید این فیلم زیبا را از سایت mobileprograms به راحتی دانلود کنید.

                     

پسورد فایل: www.mobileprograms.mihanblog.com

حجم فایل: 25 مگابایت

لینک دانلود غیر مستقیم:

http://www.mediafire.com/?hanggvgk51rx1ib

دوستان عزیز فقط وقتی بر روی لینک دانلود کلیک کردید اگر لینک بهتون نداد باید حدود 1 دقیقه صبر کنید تا لینک دانلود برای شما ظاهر شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب